onsdag 27 juli 2016

Del 4. Oro

Jag vill ha någon att skylla på när jag tappar bort saker, det vore skönt tänker jag. Mycket skönare än att ständigt erkänna sig vara en slarver...

Ett tag var jag lite orolig för att det kanske spökade här i lägenheten. Men sen sov Jörgen över natt och eftersom han aldrig nämnde något om några busiga andar som gömde saker, så...

*

Jag startar datorn, öppnar dokumentet Nebbeboda Lista för tredje gången ikväll. Jag ögnar trött igenom raderna när jag plötsligt slås av en tanke: Oavsett hur mycket jag stressar med packningen så kommer jag med största sannolikhet ändå glömma något, så jag kan lika gärna sluta oroa mig och försöka njuta istället.
     Jag stänger ner dokumentet, öppnar Youtube och söker efter roliga kattklipp istället.








   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar